37% ALLAHINDLUST ENAM KUI 200 TOOTELE | RAKENDUB AUTOMAATSELT
30% ALLAHINDLUST TELLIMUSELE | KOOD: EE30

People succeed when they embrace sustainable strategies and ensure their body doesn’t lose out on the nutrients it craves.

Kaalu kaotamine

Kaalu kaotamine on üks levinumaid treeningueesmärke. Inimesed saavutavad edu, kui nad võtavad omaks jätkusuutlikud strateegiad ja tagavad, et nende keha ei kaotaks toitaineid, mida ta ihkab.

Võib arvata, et kaalu kaotamine tähendab pidevat näljatunnet. Suure maitsega toidulisandid ja suupisted ning makrode arvestamine, mis toetavad teie igapäevast elu, tähendab, et te ei pea oma isusid ohverdama.

Lisaks on meie tootearendusmeeskond kvalifitseeritud toitumisspetsialistid, kes ühendavad asjatundlikult teaduse ja maitse, et toota vastupandamatuid tooteid, mida on lihtne oma igapäevarutiini lisada.

Lisaks juhendame teid kestvate muutuste toetamisel. Ei mingeid moeröögatusi. Ei mingit kära. Lihtsalt tõestatud meetodid, mida selgitavad eksperdid.

Parim harjutus kehakaalu langetamiseks

Treening toetab teie kaalulangetamise teekonda. Leidke midagi, mis teid motiveerib, ja seejärel leidke tasakaal õige toitumis- ja treeningkavaga.

Üksi treenimine ei pruugi siiski aidata teil kilosid kaotada. Kalorite defitsiit on püsivate muutuste toetamise võtmeks. Aga kõigepealt räägime liikumisviisidest.

Miks on toitumine oluline?

Unustage moeröögatusdieedid ja piirav söömine. Pikaajaline kaalulangus saavutatakse, kui sööte vähem kaloreid kui tarbite. Seda nimetatakse kalorite puudujäägiks ja see on üks kaalukaotuse võtmeid.

Lisaks vähematele kaloritele on oluline säilitada lihasmassi kaalu langetamise ajal. Kuigi kalorite kärpimine aitab tekitada kaalulangetamiseks vajalikku kalorite puudujääki, võib kaalulangetamine kaasa tuua lihasmassi vähenemise koos rasvakaotusega. Selle tulemuseks võib olla aeglasem ainevahetus, mis tähendab, et kaalulanguse jätkamiseks peate sööma üha vähem kaloreid.

Regulaarse jõutreeningu ja piisava valgu tarbimisega saate aidata kaitsta oma lihasmassi kehakaalu langetamise ajal.

Jõutreeningud, nagu tõstmine ja keharaskusega harjutused, stimuleerivad teie lihaseid ja annavad kehale märku lihaskoe säilitamisest isegi siis, kui te eemaldate liigset rasva. Ja valk mängib olulist rolli lihaste paranemisel ja kasvul, toetades teie lihasmassi säilitamist.

Oleme siin selleks, et muuta teie kaalulangetamise teekonnaks õigete toodete leidmine lihtsaks.