32% ALE kogu tellimusele! Kasutage koodi: EE32

Abikeskus

Select a topic

    Minu konto

    Registreerimine on lihtne!

    Myprotein kommuuniga liitumiseks ja igapäevast toitumisnõuannete, jõusaalinippide ja parinatele sporditoitainete juurdepääsemiseks suunduge lihtsalt registreerimise lehele

    Oma andmetes on lihtne muudatusi teha, olgu selleks siis teie makseinfo, salasõna või aadressiraamat.

     

    Logige oma kontole ja leidke kõik vajaminevad valikud,



    Muretsemiseks pole põhjust, oleme DPA-ga ühilduvad, mis tähendab, et hoiame kõiki teie andmeid turvaliselt.

     

    Rohkem info saamiseks, palun külastage meie Privaatsuspoliitika lehekülge.

    Ärge muretsege, suundudes sisse logimise leheküljele ja valige "Unustasin salasõna" ja teid suunatakse selle ümberseadistamisele!

    Ärge muretsege, suundudes sisse logimise leheküljele ja valige "Unustasin salasõna" ja teid suunatakse selle ümberseadistamisele!

    Kui te ei taha saada meie eksklusiivseid pakkumisi ja kampaaniaid saate logida oma kontole ja valida "E-maili eelistuste" alt vastava muudatuse. 

     

    Ärge unustage, et uudiseid saate uuesti tellida mistahes ajal!

    Tellimine

    Myprotein laoseis oleneb saadavusest. Soovime, et teil oleks võimalus soovitud tooted tellida ja saada selleks pingutamata, seega anname teile alati teada, kui toode on laost otsa saanud. 

     

    Aeg-ajalt võib esineda ootamatuid viivitusi, kui see juhtub anname teile olukorrast teada.

    Me ei seisa kunagi teie ja toodete vahel, vaid püüame internetist tellimine teile jaoks mugavaks teha, säilitame tooteid ostukorvis 60 minutit, juhuks kui peaksite oma lehelt ajutiselt lahkuma!

     

    Leidke tooted, mida soovite ja lisage need ostukorvi. Saate ostmist jätkata või suunduda kassasse, kui olete vajaliku juba leidnud. 

     

    Veenduge, ett kõik oleks korrektne ja olete valmis tellima! Saadame teile e-maili niipea, kui tellimus on teele pandud


    Absoluutselt! Klikkige ostukorvi ikoonil, mis asub lehe ülaosas ja näete tooteid, mille olete juba lisanud. 

     

    Kasutage + nuppu, et oma lemmiktooteid juurde lisada või - nuppu, kui olete valinud liiga mitu toodet. Kui soovite eemaldada toote täielikult, klikkige nupul x.

    Meie klienditeenindusmeeskond on alati valmis pakkuma teile tuge ja teid juhendama. Kõik tellimused peavad olema tehtud läbi internetikonto, kuid neil on hea meel teid selles aidata ja teha tellimus teie eest.

    Saadame teile e-maili niipea, kui kaup on teele pandud! Selle jälgimiseks vaadake oma kontole.

     

    Lisaks saadame kõik tooted eraldi, et saaksite kõik, mida vajate võimalikult kiiresti kätte.


    Teie konto muudab tellimuste jälgimise lihtsaks. 

     

    Kui olete sisse loginud, et näha individuaalset tellimust, mille olete meilt teinud. Valige see, mida soovite vaadata ja avastage kõik vajaminev informatsioon.


    Samuti saadame teile e-maili niipea, kui kaup on teele pandud!


    Teie kontol on näha ka kõik eelnevalt tehtud tellimused. 

     

    Klikkige tellimusel, mille kohta soovite rohkem teada saada. Kui tellimus on saadetud jälgimisega saate seda jälgida oma konto alt. 

     

    E-mail, mille saatsime teile seoses teie tellimuse teele panemisega annab teada, millal eeldame, et toode saabub.

     

    Ei leidnud vajaminevat informatsiooni? Saatke meie Klienditeenindusele läbi oma konto sõnum.


    Meil on kahju kuulda, et soovite oma tellimust tühistada.

     

    Kas saame teid millegagi aidata, et teil poleks vaja tellimust tühistada? Saate meie Klienditeeninduse meeskonnaga ühendust võtta läbi oma konto.

     

    Kui mitte, siis valige tellimus, mida soovite tühistada. Saate tühistada ka individuaalsete toodete tellimused või kogu tellimuse. 

     

    Kui see ebaõnnestub, siis seda põhjusel, et tellimus on saatmiseks juba ettevalmistatud. Tooted, mis on laos olemas töödeldakse kiiresti, sest meie eesmärgiks on need oma klientidele ilma viivitusteta edastada

    Kui olete oma tellimuse teinud ei saa me seda muuta. 

     

    Kui soovite proovida tellimust tühistada, et teha uut tellimust, siis tuleb teil oma kontole sisse logida. 

     

    Valige tellimus, mida soovite tühistada ja näete, et saate tühistada nii üksikuid tooteid, kui kogu tellimuse. 

     

    Saadame teile tunni jooksul e-kirja, et anda teada, kas tühistamine toimus. Palun ärge tehke uut tellimust enne, kui olete meilt vastuse saanud.

    Ärge muretsege, saate proovida tühistada selle toote oma kontolt. 

     

    Selleks tuleb teil tootele klikkida ja valida tühista. Saadame teile tunni aja jooksul e-maili, et anda teada, kas see toimis, 

     

    Kui te ei saanud tühistada võite selle toote meile tagasi saata. Viidates meie Tagastuspoliitikale, saate teada kuidas. 

     

    Vajate veel abi? Saate saata meie Klienditeenindusele sõnumi oma konto pealt.

    Meil on kahju, et selline asi juhtus! Tunneme uhkust kõigi oma toodete üle. 

     

    Seega saame uurida lähemalt, mis juhtus. Selleks palun võtke meiega ühendust ja rääkige olukorrast lähemalt.

     

    Asjad liiguvad kiiremini, kui otsite enne meiega kontakteerumist välja järgneva info. Kui te seda teha ei saa, pole samuti põhjust muretsemiseks, aitame kui võtate meiega ühendust.

     

    Tellimuse number

    Toote Nimi

    Vea detailid

    Pildid, mis tõestavad viga, kui saadaval

    Niipea, kui oleme olukorra üle vaadanud, saadame teile tulemusega e-maili.

    Meie tootmishoone on iseseisvalt sertifitseeritud vastama Briti Edasimüügi Konsortsiumi ülemaailmsele toiduohutuse standardile ja saavutas sellel aastal varem Double A hinnangu, mis on kõrgeim antav. See kõik garanteerib suurepärase tootmisprotsessi.

     

    Võtame kaebusi äärmiselt tõsiselt ning oleme pühendunud kaitsmaks oma hinnatud kliente.

     

    Kui teil on mistahes muresid seoses meie toodete kvaliteediga, palun andke nendest teada meie Klienditeeninduse meeskonnale.

     

    Meie uuringut kiirendaks, kui saaksite meile enne ühendust võtmist edastada järgmise informatsiooni: 

     

    Tellimuse number

    Tootenimi

    Partii number

    Aegumiskuupäev

    Pildid, kui on sobivad

    Palun hoidke toode alles seni, kuni olete rääkinud meie meeskonnaga, kes annavad teile teada, kas soovime seda edasisteks analüüsideks tagasi saada.


    Meil on kahju seda kuulda, mõnikord lähevad asjad valesti, kuid ärge muretsege, sest saame teid aidata. Palun saatke meile läbi konto sõnum. 

     

     Meil on vaja teada järgnevat: 

     Tellimuse number

     Saadud vale toode

     Tellitud õige toode

     Niipea, kui oleme olukorras selgusele saanud saadame teile tulemusega e-maili.


    Meil on kahju seda kuulda, mõnikord lähevad asjad valesti, kuid ärge muretsege, sest saame teid aidata. Palun saatke meile läbi konto sõnum. 

     

     Meil on vaja teada järgnevat: 

     Tellimuse number

     Saadud vale toode

     Tellitud õige toode

     Niipea, kui oleme olukorras selgusele saanud saadame teile tulemusega e-maili.


    Saadame tooted eraldi, et veenduda, et saate need kätte nii kiiresti, kui võimalik. 

     

    Teie tellimuse väljasaatmist kinnitavas e-mailis on olemas kõik tooted, mille oleme saatnud. Kui puuduolev toode puudub sealt, siis palume pisut veel oodata. 

     

    Kui toode on saadetud, siis palume Klienditeeninduse meeskonnale sellest teada anda saates oma konto kaudu sõnum ja nad aitavad teid hea meelega.

    Maksed

    Palume laia valikut online maksemeetodeid, et tagada meie klientidele lihte juurdepääs parimatele sporditoitainetele. 

     

    Visa

    Visa Debit

    Mastercard

    Maestro

    Visa Electron

    American Express

    Paypal

    Eelistatud maksemeetodi saate valida kassas. Kuna võtame pettust väga tõsiselt, siis tuleb teil läbida meie ja kaardi väljaandja poolne valideerimine ja autoriseerimine.

     

    See on oma klientidele turvalisuse pakkumiseks!


    Mistahes tellimus tarnega väljapoole UK-d võib kuuluda tolli poolt maksustamisele (sealhulgas KM-ga). 

     

    Informatsiooni saamiseks soovitame teil ühendust võtta kohaliku tolliasutusega, sest tollipoliitika ja tavad on riigiti väga erinevad

    Kui näete staatust "Makseprobleem" olete kindlasti segaduses, ärge muretsege see olukord on kergesti parandatav, paneme teie tooted teele niipea, kui võimalik.

     

    Enne kaardiandmete uuesti sisestamist on teil vaja veenduda, et selle aegumiskuupäev ja arve aadress on korrektsed. Samuti soovitame kontrollida konto saldot.

     

    Kui olete kõike seda juba teinud ega saa probleemi kõrvaldada, palun võtke ühendust Klienditeeninduse meeskonnaga, kes aitab teid hea meelega.

    Kui teete tellimuse kuvatakse see teie PayPal`I kontol kui pooleliolev kuni saadame tooted teile.

     

    Pooleliolev tehing annab teile teada, et makse on läbinud selle kinni pidamiseks vajaliku autoriseerimise.

    Kui soovite lisada uusi maksedetaile tuleb seda teha kassas. 

     

    Teie uued kaardiandmed säilitatakse, kui tellimus on tehtud. See tähendab, et järgmisel korral saate tellida oma lemmik toidulisandeid palju lihtsamalt.


    Soovime teie jaoks teha asjad nii lihtsalt, kui võimalik, sealhulgas allahindluste saamise teie lemmik sporditoitainetele. 

     

    Kui olete kõik oma tooted ostukorvi lisanud, märkige ära lahter "Mul on allahindluskood". Sisestage see siin klikkides "Kasuta Koodi", see rakendab allahindluse. 

     

    Teil on endiselt probleeme? Saate meie klienditeenindusmeeskonnaga ühendust võtta läbi oma konto.

    Meil on kahju kuulda, et teie kood ei tööta! Selleks, et saada teada miks, on teil vaja kontrollida pakkumise Kasutustingimusi. 

     

    Kui kood on kehtiv ning te ürita kasutada enam, kui ühte koodi tellimuse kohta, palun võtke läbi oma konto ühendust meie Klienditeeninduse meeskonnaga.

    Tarne

    Saadame teile e-maili niipea, kui kaup on teele pandud, et teaksite millal selle saabumist oodata. 

     

    Jälgitavate tellimuse vaatamiseks kasutage jälgimise linki, mis on olemas teie e-mailis või asub teie kontol tellimuse juures. 

     

    Meie Tarneinfo lehekülg annab selle kohta rohkem informatsiooni ja ajavahemikud.

     

    Kas olete kontrollinud tarnekaarte? Teie pakk võib olla jäetud mõnda turvalisse kohta, näiteks naabri juurde või viidud kohalikku postkontorisse. 

     

    Kui teil on vaja kuulutada oma tellimus kadunuks, palun võtke ühendust meie klienditeenindusmeeskonnaga läbi oma konto.

    Kõik meie tarnevalikud on nähtavad Tarneinfo leheküljel.

    Meie Tarneinfo lehekülg saab teile seda öelda, seal on kirjas ülemaailmsed tarneajad!

    See on võimalik.

     

    Mistahes tellimusele, mis on tehtud väljapoole UK-d võidakse rakendada tollimakse. Paki saaja peab vastava summa enne oma kaupade kätte saamist ära maksma. 

     

    Kuna meil ei ole nende maksude üle kontrolli, siis ei saa me kahjuks anda nõu nende suuruste kohta.



    Ärge muretsege, kui teie tellimus ei mahu postkasti või nõuab allkirjastamist, siis jäetakse teile selle kohta vastav info. 

     

    Kuller jätab kaardi ja annab teile teada, kus teie pakk asub ja kuidas seda kätte saada.

    Tagastused ja tagasimaksed

    Palun suunduge rohkema info saamiseks meie tagastuste leheküljele. 

    Kui see ei vasta teie küsimusele, siis meie Klienditeeninduse meeskond aitab teid hea meelega. Saate nendega ühendust läbi oma konto.


    Proovime mitte asju liiga keeruliseks teha, logige oma kontole ja võtke ühendust meie Klienditeeninduse meeskonnaga ja nad teevad ülejäänu. 

     

    Teil on vaja öelda neile tagastus põhjus, et nad saaksid teie jaoks parima valiku teha.

     

    Rohkema info saamiseks palun suunduge meie tagastuspoliitika leheküljele.


    Soovime, et kõik meie kliendid saaksid oma tooteid nautida, seega kui te pole oma tellimusega rahul, saate selle meile tagasi saata. 

     

    Kõik, mida palume on, et annaksite meile teada, et te ei soovi toodet 14 päeva jooksul pärast selle kätte saamist ning, et tooted poleks avatud. 

     

    Selleks, et saata tellimus meile turvaliselt tagasi, palun logige sisse oma kontole ja võtke ühendust meie Klienditeeninduse meeskonnaga.

     

    Nad saadavad teile kogu vajaliku informatsiooni, samuti saate infot meie tagastuspoliitika leheküljelt.


    Niipea, kui saame teie tellimuse kätte vaatame üle tagastamise põhjuse ja anname teile teada, mida plaanime edasi teha. 

     

    Peaksite saama e-maili, kui vastav tegevus on aset leidnud.

    Teie raha tagastus peaks olema teie kontol 5 päevaga, saadame teile selle kohta kinnitava kirja!

     

    Kui te ei saanud oma raha tagasi ja möödunud on 10 päeva alates e-maili saamisest, siis palume ühendust võtta Klienditeeninduse meeskonnaga, seda saate teha läbi oma konto.

    Soovime, et saaksite meilt ostes end hästi tunda, seega oleme pikendanud tagastuspoliitikat kogu pidustuste perioodi vältel. 

     

    Teil on aega tagastada mistahes riided, komplektid või jõulutoodete valikud vahemikus 31/10/2018-24/12/2018

     

    Ainus, mida palume on, et tooted oleksid algupärases seisukorras. Mis tähendab, et neid pole avatud, nad on endiselt originaalpakendis ning müügipitsereid pole purustatud. 

     

    Palun pange tähele, et me ei tagasta soovimatu toote või tellimuse postikulusid. Selleks, et oma tagastust korraldada palun logige sisse oma kontole ja võtke ühendust meie Klienditeeninduse meeskonnaga

    Veebileht

    Palun suunduge meie kasutustingimuste leheküljele.

    Kui teil on probleeme kassasse suundumisega või mistahes muu meie veebilehe osaga, palun võtke ühendust Klienditeeninduse meeskonnaga, et nad saaksid selle teie eest lahendada!

    Palun suunduge meie Privaatsuspoliitika lehele.

    Tootenõuanded

    See info on toote suhtes tundlik ja varieerub olenevalt juhtumist. 

     

    Aminohapetel põhinevate toodete nagu näiteks Hargnenud Ahelaga Aminohapete (BCAA) ka L-glutamiini puhul on need andmed nähtavad toitainete tabelis. Toodete puhul nagu Impact Vadakuvalk, on täielik aminohapete profiil nähtav järgnevalt lingilt toote lehel, mis asub toote pildi all ja vasakul. 

     

    Palun pange tähele, et selle info jagamine kodulehel pole kohustuslik, kui vastav info pole saadaval Myprotein otsib väliseid testimisprotseduure, et need andmed vastavalt nõudmistele saada.


    Meie Omega 3 on saadud õlisest kalast. Nendeks on makrell, lõhe ja sardiinid, kuid mitte ainult.

    Meie Impact Vadakuvalk on saadud vadakulahuse filtreerimisel.

    Myprotein hangib aktiivselt GMO-vabasid allikaid ja toormaterjale.

    Ühtegi meie tootesse ei lisata alkoholi otse toormaterjalina; siiski põhinevad mõned maitsed ja värvid alkoholiga töötlusel.

     

    See võimaldab tootel endiselt olla sobilik alkoholi mitte sisaldavasse toitumisse. Kui soovite sellel teemal täpsustusi, palun võtke läbi oma konto ühendust meie Klienditeeninduse meeskonnaga, kes aitab teid hea meelega.  

    Hetkel meil pole tooteid, mida saaks klassifitseerida Košseri alla. Meie valik taimetoite on Halal sobivad.

    Meie BCAAd on saadud erinevatest allikatest olenevalt nende toitumuslikust sobivusest ja koostisainetest. Veegan BCAAd on saadud fermenteeritud süsivesikutest (nagu näiteks mais), mitte veegan BCAAd teisalt on saadaval nii sünteetilises kui mitte sünteetilises vormis, mis on saadud naturaalsel kujul kõrge BCAAde sisaldusega allikatest (loomade suled).

    Peamine erinevus Impact Vadakuvalgu ja Impact Vadakuisolaadi vahel on nende rasva ja proteiinisisaldus: Impact Vadakuvalk on pisut madalama proteiini ja suurema rasvasisaldusega. Vastupidiselt sisaldab Impact Vadakuisolaat rohkem proteiini ja vähem rasva.

    Meie tooted sisaldavad kas loomalihast (veised) või sealihast (siga) allikate želatiini. Võimaluse korral kasutatakse taimetoitlaste alternatiive. See info on selgelt välja toodud toote koostisainete nimekirjas, mis asub konkreetse toote leheküljel või pakil.

    Hetkel pole see info meie toodete kohta saadaval

    No matches were found. Please refine your search.

    Still need help?

    Unavailable

    Live Chat

    2019 © The Hut.com Limited

    Pay securely with
    Visa Electron Visa Paypal Mastercard Maestro Amex