40% ALLAHINDLUST TELLIMUSELE* | KOOD: IMPACTEE
45% ALLAHINDLUST VALITUD PROTEIINIDELE | RAKENDUB AUTOMAATSELT

When you feel strong, you feel empowered. And then you’re unstoppable.

Saa tugevamaks

Kui tunnete end tugevana, tunnete end võimsana. Ja siis oled sa peatamatu.

Hankige kogu vajalik info selle kohta, milliseid toidulisandeid ja millal võtta, ning juhiseid selle kohta, kuidas iga päev jõudu kasvatada.

Mida kujutab endast jõutreening?


Mis on jõutreening? Süveneme jõutreeningusse ja selle sisusse. Siin keskendutakse lihaste kasvatamise asemel jõu suurendamisele. Sa kasvatad lihaseid kuid see pole peamine eesmärk.




Tugev olemine on kasulik nii kõigi harjutuste tegemisel kui ka igapäevaelus – ja aitab hoida teie keha vananedes hästi liikumas.

Kui mõtlete jõutreeningule, mõtlete tõenäoliselt kangile, hantlitele ja jõusaalimasinatele. Kuid see pole ainus viis oma jõu suurendamiseks.

Proovige midagi muud, nagu keharaskusega harjutused ja kallisteet, või haarake kummipaelad ja proovige TRX-masinaid. Hoidke enda rutiin värkskena ja nautige seda mida teete.

Ükskõik, millise viisi jõu suurendamiseks valite, pidage meeles, kui oluline on oma lihaseid pidevalt proovile panna. Üks parimaid strateegiaid selleks on progresseeruv treening. Näete edusamme, suurendades iga kord oma koormust, näiteks lisades kaalu, lisades kordusi või pikendades trenni pikkust, mille jooksul teie lihas on pinge all.

Mis on jõutreeningu eelised?

Miks on toitumine oluline?

Toitumine on see, mis toidab keha treeninguteks ja aitab meie kehal taastuda. Valk on üldiselt eluks oluline makrotoitaine, mida mõnikord nimetatakse ka jõuallikaks. On hästi uuritud, et valgu söömine või joomine pärast treeningut suurendab jõudlust ja vastupidavust.

Valk aitab kaasa lihasmassi kasvule ja säilitamisele ning luude säilimisele, lisaks aitab see taastada lihaseid.

Treeningu ajal on oluline ka mõelda, kust teie energia tuleb. Süsivesikud on lihaste ülesehitamisel üliolulised, kuna annavad treeninguteks energiat ja täidavad glükogeenivarusid, aidates kaasa kiiremale taastumisele. Samuti hõlbustavad need lihaste kasvu ja paranemist, soodustades toitainete tarnimist lihasrakkudesse insuliini vabanemise kaudu.

Oleme siin selleks, et teha õigete toidulisandite leidmine lihtsamaks.