Returns Policy
Tagastuspoliitika
Meie Tagastuspoliitika moodustab osa ja seda peab lugema koos Müügitingimustega. Jätame endale õiguse muuta seda Tagastuspoliitikat mistahes aja. See tagastuspoliitika on viimati uuendatud kuupäeval 18/08/2014.
Soovime, et saaksite meilt ostes end hästi tunda, seega oleme pikendanud tagastuspoliitikat kogu pidustuste perioodi vältel.
Teil on aega tagastada mistahes riided, komplektid või jõulutoodete valikud vahemikus 18/10/2022-24/12/2022 enne 15/01/2023.
Meie Tagastuspoliitika on äärmiselt lihtne
Kui saate oma toote kätte peate seda kontrollima niipea, kui võimalik ehk kohe pärast selle kätte saamist ja alati enne selle kasutamist. Palun veenduge, et tagastuse autoriseerimisnumber on saadud kätte enne, kui püüate mistahes tooteid meile tagastada tingimustel, et Teil on alati õigus oma meelt muuta. Me kõik oleme seda teinud: tellinud midagi ja seejärel mõistnud hiljem. et ei vaja seda enam. Teil on aega oma tellimuse tühistamiseks aega 14 päeva, see läheb tagastuspoliitika alla ning aeg hakkab jooksma paki kättesaamisele järgnenud päevast. See on lihtne, palun järgige allpool välja toodud samme (palun vaadake sektsiooni “Tagastamine ja Tagasimaksed”). Kõik kirjed peavad olema tagastatud kasutamata kujul ja originaalpakendis, nii nagu need teile toimetati. Palun veenduge toote kättesaamisel, et kannate selle eest ülevaatamisel mõistlikku hoolt, palun veenduge, et mistahes turvatõkendid ja sildid oleksid endiselt küljes.
Saadud vale toode
Vabandame, kui olete eksituse korras saanud vale toote. See ei ole üldlevinud praktika ja soovime lahendada teie olukorra niipea, kui võimalik. Raha tagastuseks või toote asendamiseks peate toote tagastama samas seisukorras, kui selle kätte saite ning 14 päeva jooksul alustades päevast, mil selle kätte saite.
Kahjustatud või defektsed tooted
Kui olete saanud kahjustatud või defektse toote, palun võtke vastu meie vabandused. Mõistame, kui muserdav selline olukord võib olla ning soovime selle lahendada niipea, kui võimalik. Kui usute, et toode on vigane, palun võtke meiega ühendust. Teil tuleb meile rääkida, milles viga seisneb võimalikult kiiresti enne selle avastamist, seejärel anname teile nõu, mida teha edasi. Meie Tagastuspoliitika defektsete toodete puhul lähtub teie seadusjärgsetest õigustest
Toodet pole saadud
Vabandame, kui te pole oma toodet kätte saanud. See pole tavapärane olukord ja soovime selle teie jaoks võimalikult kiiresti lahendada. Raha tagastuseks või toote asendamiseks tuleb teil meid informeerida toote mitte kättesaamisest 21 päeva jooksul alates päevast, mil saite meie toote teele panemist kinnitava e-maili.
Teie seadusjärgsed õigused
Meie Tagastuspoliitika ei mõjuta teie seadusjärgseid õigusi. Rohkem informatsiooni teie seadusjärgsete õiguste kohta saate, kui külastate UK Valitsuse veebilehte aadressil: www.direct.gov.uk või võtate numbril 08454 04 05 06 ühendust asutusega Consumer Direct, mis on Valitsuse poolt rahastatud tarbijate teenindamise meeskond. Selleks, et tagastada oma toode meile võtke ühendust läbi oma konto sõnumikeskuse või helistage meile numbril 0044 (0) 161 8131487. Meie klienditeeninduse meeskonnale on teil vaja edastada oma tellimuse number, toode, mille tagastate ja tagastamise põhjus. Seejärel anname teile unikaalse tagastamise autoriseerimise numbri ja kinnitame aadressi, kuhu toode tagastada. Palun pakendage toode turvaliselt ja lisage pakki oma tellimuse number, nimi ja aadress. Palume säilitada Postkontori tõend kirje meile saatmisest. Postitamist pole ilma selleta võimalik tõestada ning meil võib tekkida olukord, kus pole võimalik teie raha tagastust töötlema või toodet asendama. Samuti võib esineda harv juhus, et teie kirje läheb postis kaduma ning sellisel juhul kui teie nõudeks oli toote asendamine ja seda toodet pole enam saadaval, saame teile algupärasele krediit/deebetkaardile/PayPal`i kontole makstud rahasumma tagastada. Iga toote, mille olete vastu võtnud tagastamine on teie vastutus seni, kuni toode jõuab meie lattu. Seega palun veenduge, et saadate oma toote tagasi kasutades kullerteenust, mis kindlustab kaubad nende väärtuse ulatuses.
Mida teeme järgmisena
Kõik meile tagastatud tooted kontrollib üle meie Tagastuste Osakond. Kui teil on õigus raha tagastamisele, maksame teile toote hinna tagasi (sealhulgas ka postikulu). Tagastused töödeldakse tavaliselt 7 tööpäeva jooksul alustades tellimuse tühistamise kuupäevast või kõige hiljemalt 30 päeva jooksul nende kättesaamisest. Tagastame summa algupärasele krediit/deebet kaardile või PayPali kontole, millega ostu sooritasite.
Asenduskaupade tagastamine
Kui teie poolt tellitud kirje oli defektne ja asendame selle, on teil õigus oma tellimuse asendus 7 tööpäeva jooksul tühistada. Aeg selleks toiminguks algab jooksma järgmisest päevast, mil saite asendustoote ja raha tagastuse.
Toodete tagastamise maksumus
Palun pange tähele, et postikulud saame tagastada vaid juhul, kui tagastate kirje, mis oli teile saadetud valesti või kui toode on defektne või kui tagastate asendustoote, mida te ei soovi endale hoida. Me ei tagasta postikulusid töötavate toodete tagastamisel. Toote teile tagasi saatmise kulutused olenevad tootest ja selles teemal suheldakse teiega pärast seda, kui nende testimisprotsess on lõppenud. Kaebuste korral kui te pole rahul meiepoolse toote tagastuse, asendamise või mistahes toote parandamisega, peame teie ees vabandama. Soovime tekkinud olukorra lahendada.
Palun võtke ühendust meie klienditeeninduse esindajatega numbril 0044 (0) 161 8131487 või posti teel aadressil: Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.