Registreerige oma tagastus
Soovimatute kaupade tagastamiseks järgige järgmisi lihtsaid samme
-
1. Registreeri oma tagastamine
Klõpsake SIIN, et alustada oma paki tagasimakseid meie tagasimaksepartneri ZigZagiga.
Teie suhtes kohaldatakse ZigZagi kasutustingimusi ja privaatsuspoliitikat.
-
2. Saatke oma tagasiside
Pöörduge portaali ja teile antakse võimalus valida tagasimakse tegemiseks vedaja.
-
3. Me teeme ülejäänud osa
Kui me saame toote kätte, tagastame tagastatud toote summa ja saadame teile e-kirjaga teate. See võib võtta 3-5 tööpäeva alates tagastuse kättesaamisest.
Tagastatavad esemed peavad olema laitmatus korras ja neid tuleb tagastada 30 päeva jooksul pärast kättesaamist. Tagastamisega seotud küsimusi võib esitada meie klienditeenindusele, kellega saate ühendust võtta, klõpsates SIIN
Täielikke tingimusi saate lugeda meie tagastamispoliitikast allpool.
Oleme pikendanud oma tavapärast tagastamispoliitikat jõulude ajaks. See kehtib 1. novembrist kuni 31. detsembrini ostetud kaupadele. Kõiki sel perioodil ostetud kaupu saab tagastada kuni 30. jaanuarini, kusjuures tagastamispoliitika jätkub tavapäraselt.
Meie tagastamispoliitika on väga lihtne! Teil on 30 päeva aega alates toote kättesaamisest, et algatada tagastamine. Me aktsepteerime kõiki tellimusi tagastamiseks, kui need on ideaalses seisukorras. See tähendab, et need on avamata, kasutamata ja kõik etiketid on terved.
Kui olete saanud kahjustatud, vigase või vale toote, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega Minu konto kaudu, kes lahendab probleemi iga juhtumi puhul eraldi. Palun veenduge, et teil on olemas foto- või videotõendid, et saaksime teie pretensiooni võimalikult kiiresti menetleda.
Pange tähele, et me ei paku ümbervahetamist. Tagasimakse saamiseks peate tegema uue tellimuse ja tagastama originaali.
Seda poliitikat pakutakse lisaks teie seadusest tulenevatele õigustele
*Toetuse maksumuse nägemiseks looge tagastusvorm, kasutades seda vormi siin
Klõpsake siin, et alustada tagastamist.
Klõpsake siin, et alustada tagastamist
Tagasimakse peaks jõudma teie kontole 5 tööpäeva jooksul ja me saadame teile e-kirja, et tagasimakse on taotletud!
Kui te ei ole tagasimakseid saanud ja e-kirja saamisest on möödunud 10 tööpäeva, peate oma konto kaudu ühendust võtma meie klienditoega.