40% ALLAHINDLUST TELLIMUSELE* | KOOD: IMPACTEE
45% ALLAHINDLUST VALITUD PROTEIINIDELE | RAKENDUB AUTOMAATSELT

On rohkem kui üks viis südame löögisageduse tõstmiseks. Jooksmisest sõudmiseni, matkamisest rattasõiduni.

Kardio & vastupidavus

On rohkem kui üks viis südame löögisageduse tõstmiseks. Jooksmisest sõudmiseni, matkamisest rattasõiduni.

Kardio on iga treenija rutiini oluline osa – südant ja kopse treenides häälestate oma keha tõhusamalt hingama ja verd pumpama, mis viib pikemas perspektiivis üldise tervise paranemiseni.

Et aidata teil minna kaugemale, kiiremini, kauem ja seejärel taastuda järgmiseks seansiks, on toetamiseks terve hulk toidulisandeid.

Hankige asjatundlikke juhiseid oma tegevuse strateegiate kohta, nagu HIIT, LISS ja südame löögisageduse tsoonid, ning tutvuge kõigi teie eesmärkide toetamiseks välja töötatud toidulisanditega.

Jooksmine

Jooksmine on üks kõige kättesaadavamaid kardiotreeningu vorme ja õnneks on alustamiseks vaja ainult toetavaid treenereid ja keha.

Siin on mõned kasulikud näpunäited, mis aitavad teil õigesti alustada.

Leia oma kardio

On palju harjutusi ja tegevusi, mis võivad teie pulssi tõsta.

Peaasi on leida midagi, mida saate nautida ja millest on lihtne kinni pidada.

Miks on toitumine tähtis?

Toitumine on see, mis toidab teie keha treeninguteks ja aitab teil taastuda.

Südame-veresoonkonna treeningud suurendavad oluliselt teie igapäevast energiakulu või päevas tarbitava energia hulka. Ja toitumise kaudu peaksite oma energiatarbimist (kaloreid) sobitama vastavalt oma eesmärkidele.

Samuti on oluline kaaluda, kust need kalorid pärinevad. Enamiku inimeste jaoks, kes teevad regulaarselt kardiotreeningut, peaksid süsivesikud moodustama suurema osa nende dieedist. Süsivesikud aitavad toita töötavaid lihaseid, kuna need annavad energiat ja on teie peamine allikas vastupidavustreeningu ajal. Need aitavad säilitada glükogeeni taset, aeglustades väsimust ja toetades vastupidavust, tehes kindlaks, et suudate distantsi läbida.

Valk mängib samuti suurt rolli. On hästi uuritud, et valgu söömine või joomine pärast treeningut parandab vastupidavust, kuna see aitab teie lihastel taastuda.

Oleme siin selleks, et oleks lihtne leida õigeid tooteid, mis aitavad teid teie lemmikul treeningul.